2019. augusztus 30., péntek

Ausztria, Wernstein am Inn, SzG3


Alapvetően egy ok miatt jöttünk ide és pedig a gyalogos híd, ami átível a folyó felett és egyben a határon is. Amúgy is ezen az oldalon voltunk, mivel Schärdingban tankoltunk (meg megnéztük a várost is), korábbi tapasztalataim alapján ott a legolcsóbb a benzin (tulajdonképpen ez volt az egyetlen dolog, ami az osztrákoknál olcsóbb volt mint a németeknél), a németeknél 1,45-1,50 Euró, ott 1,25 Euró/liter. Ezen a tájon már korábban is jártam, de csak a német oldalon. A német oldalon található a Neuburg vár és onnan lenézve az Inn-re lehetett látni a határon áthidaló hidat.

a híd a német oldalon lévő vár felől (2017)

Eldöntöttem, hogy ha még egyszer eljutok ide, akkor megnézem közvetlen közelről, valamint úgy tudok megállni a hídon, hogy az egyik lábam Németországban a másik lábam Ausztriában van. Ok, nem egy túl nagy program, valamint ezt a két országban állok projektet igen sok helyen meg lehet valósítani, de én valahogy ehhez a helyhez kötődtem, valószínűleg a várból elém táruló látvány miatt. Nagyjából ennyi, elmentem a híd közepéig, álltam egyszerre mindkét országban, majd tovább mentem a német oldalra, utána vissza az autóhoz. A faluban áll a Wernstein kastély, ami szokás szerint magántulajdonban van, nem látogatható. Normális képeket csak a német oldalról lehet készíteni róla.
Megjegyzés: a folyó mindkét oldalán kerékpár út vezet végig (meg a hídon keresztül), állítólag mindkét ország jól profitál belőle. 

Vissza a főoldalra (katalógus)

Neuburg am Inn (a német oldalon)
az Inn folyó
az Inn folyó, Mariensteg
az Inn folyó, Mariensteg
az Inn folyó, Mariensteg
az Inn folyó, Mariensteg
 a határ konkrét helye a hídon
Mariensteg
Wernstein kastély
Wernstein kastély
Neuburg am Inn (a német oldalon, a teraszról készült
a hidat ábrázoló fotó)
az Inn folyó

az Inn folyó, Mariensteg
Wernstein kastély

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése