2019. szeptember 3., kedd

Ausztria, Schärding, 2019, SzG3


9. nap, 1 helyszín:

Schärding kedvéért áttértünk a határ osztrák oldalára, aminek két oka is volt. Egyrészt meg akartam mutatni a családomnak a várost, ami Ausztria legszebb barokk városa, másrészt a német oldalon az út elhagyja az Inn partját és attól jóval beljebb halad, míg az osztrák oldalon majdnem Passauig a parton tudtunk autózni. Valamint beterveztem még Wernstein am Inn-t is, ott meg lehet nézni, miért! Szerencsére itt is le lehet tenni az autót viszonylag könnyen (parkolóautomata!) és egy jó nagyot sétálni a városban. Példásan rendben tartják az egész történelmi városközpontot, nagy a tisztaság is. Itt a látnivaló maga a város. A belváros megtekintése után le lehet sétálni az Inn partjára, ahol jó hosszú sétát lehet tenni a parti sétányon. A túlparton (Németország) feltűnik Neuhaus am Inn kastélya, úgy látszik befejezték a restaurálását, mert a korábban látott állványerdő eltűnt. A kastély egyébként nem túl nagy turisztikai  horderővel bíró hely, mivel iskola működik benne, így csak a homlokzata tekinthető meg. Még volt egy ok ami miatt rendszeresen átjövök ide a német oldalról, és ez az üzemanyag ár. Jóval olcsóbb, mint a német oldalon, kb. 0,25-0,30 Euró/l-el olcsóbb. Egy komolyabb tankolásnál ez már erősen észre vehető különbség. Én meg mindig úgy terveztem a tankolást, hogy itt minél többet tudjak az éppen aktuális autóba beletölteni (sokszor céges autóval jöttem erre). 

beszámoló fotóalbuma ITT látható!

Vissza a főoldalra (katalógus)



















Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése